Inspraak cliënten reinier van arkel digitale dagbesteding tapster online platform
TIM

Met Tapster Inspraak & Medezeggenschap (TIM) kunnen cliëntenraden beter met hun achterban communiceren. 

Tim van tapster

Informeren, verbinden en ontzorgen

Met Tapster Inspraak & Medezeggenschap (TIM) kunnen cliëntenraden effectiever met hun achterban communiceren. Alle informatie is toegankelijk via één gezamenlijk platform. Als cliëntenraad kun je via TIM laten weten waar je mee bezig bent, welke onderwerpen actueel zijn en welke beslissingen er worden genomen.

De achterban – cliënten, familieleden, medewerkers en andere betrokkenen – kan hierop reageren. Zo ontstaat er verbinding en meer betrokkenheid. Door te zenden en te ontvangen. Actie en reactie. Hierdoor wordt de slagkracht van cliëntenraden vergroot. En de bewustwording dat de inspanning van cliëntenraden bijdraagt aan de kwaliteit van de zorg. TIM maakt cliëntenraden zichtbaar. En veel efficiënter. AVG-proof. Uiteraard. 

TIM. Het online platform voor cliëntenraden in de zorg.

Met TIM kun je:

Berichten plaatsen

Reageren op berichten

Nieuwsbrieven maken

Agenda's beheren

Smoelenboek maken

Enquêtes maken

Jaarverslagen maken

Verbinden

Gebruikers uitnodigen

Technische kennis is niet nodig

En weet je, TIM is makkelijk in de omgang. Je hebt geen technische kennis nodig om met TIM aan de slag te gaan.

TIM is laagdrempelig, gebruiksvriendelijk en met allerlei leuke en praktische opties in te richten. En mocht je er niet uit komen, dan staan wij voor je klaar. We ondersteunen je direct vanaf het begin. Ook later kun je een beroep op ons doen. Vinden we leuk ook.

Hoe werkt TIM?

TIM doet niet moeilijk. Hij is heel prettig in de omgang.

Inrichten

Tapster helpt je bij het inrichten van TIM. Helemaal naar jouw wens.

Aanmelden

Nodig je achterban uit om zich aan te melden. Ook hierbij helpt Tapster.

Verbinden

Plaats berichten op het prikbord, verstuur nieuwsbrieven en reageer op de reacties die binnenkomen. TIM houdt van actie.

Tim in werking in contact met cliëntenraad voor

TIM is ook bedienbaar op mobiele apparaten

Mirelke Spee Faasen

 TIM geeft structuur aan onze complexe cliëntenmedezeggenschap organisatie.  Dankzij het handige overzicht in TIM weten we precies waar onze lokale cliëntenraden zich bevinden en wie de raadsleden en contactpersonen zijn.

Mirelke Spee-Faasen

ambtelijk secretaris Centrale Cliëntenraad 

Ipse de Bruggen  

Christy online platform digidagbesteding

Wil je kennismaken met TIM?

Neem dan contact met mij op.
Ik help je graag verder.

Christy

Ik ben jouw contactpersoon voor TIM

Tapster inspraak en medezeggenschap digidagbesteding diap

Wij informeren, verbinden en ontzorgen

Contact

Ressenerbroek 20 C
6666 MR Heteren

026 472 33 41
info@tapster.nl
KVK 58301674

Alle rechten voorbehouden. 2024 Tapster BV.