Home
Inspraak & medezeggenschap
Tapster ondersteunt inspraak en medezeggenschap binnen zorgorganisaties met een digitaal inspraakplatform. Met Tapster betrek je een grotere groep bij alledaagse onderwerpen. Je versterkt de inspraak en medezeggenschap. En daarmee de kwaliteit van de zorg en het welzijn.
Tapster is een digitale community waarmee je inspraak en medezeggenschap versterkt.
Tapster is eenvoudig en vooral leuk. Daarmee is het geschikt voor een hele diverse doelgroep. Of je nu veel of weinig digivaardigheid hebt.
Via Tapster stel je eenvoudig vragen over actuele onderwerpen. Cliënten en contactpersonen kunnen hier eenvoudig op reageren. Ook kan je uitgebreide vragenlijsten opstellen.
Met Tapster verstuur je snel nieuwsbrieven. Daarmee betrek je je achterban nog beter. De nieuwsbrief wordt digitaal verstuurd én geprint voor verspreiding.
Om te starten met Tapster heb je geen digitale kennis nodig. WIj helpen je om snel (binnen enkele dagen) aan de slag te gaan.
Bij Tapster hebben we inmiddels ruime ervaring met digitale inspraak en medezeggenschap. Zo weten we wat wel en niet mag rondom de AVG. Ook kunnen we helpen met een plan van aanpak.
Tapster bieden we aan als abonnement. We hanteren een tarief gebaseerd op het aantal actieve gebruikers. Daarnaast rekenen we eenmalige opstartkosten
Bij Tapster hanteren we een bedrag per maand inclusief alle functionaliteiten!
Wij leveren Tapster gebruiksklaar voor je op. Je kan direct aan de slag!
Wij ondersteunen je ook bij de verdere uitrol van Tapster voor jouw organisatie of cliëntenraad. Dat doen we op basis van een draaiboek. Wij houden daarbij rekening met jullie situatie en wensen.
De volgende vragen horen we vaak als het gaat over contact met je achterban.
Ons vaste aanspreekpunt voor alle vragen over onze producten is Roy Milder. Roy is te bereiken per mail of telefonisch 026 47 233 41