Iedere mening telt!

De mening van cliënten en verwanten is belangrijk voor goede zorg. Als cliëntenraad wil je daarom zoveel mogelijk mensen betrekken.

Met Tapster vertel je niet alleen waar jullie mee bezig zijn. Door vragen te stellen krijg je veel informatie terug. Het contact met de achterban wordt daardoor meer en beter.

Samen versterken we de medezeggenschap. Zo wordt de stem van de cliëntenraad nog belangrijker.

 

Tapster ondersteunt medezeggenschap.

Met digitaal contact versterk je inspraak en medezeggenschap. Digitaal bereik je eenvoudig een grote(re) groep. Je hebt sneller en vaker contact met elkaar. En doordat het eenvoudig is wordt het leuker om mee te praten!

Wist je dat een inspraakplatform als één van de voorbeelden genoemd wordt in de handreiking Inspraak in de Wmcz 2018?

Een digitaal inspraakplatform.

Tapster ondersteunt inspraak en medezeggenschap binnen zorgorganisaties met een digitaal inspraakplatform. Met Tapster betrek je een grotere groep bij alledaagse onderwerpen. Je versterkt de inspraak en medezeggenschap. En daarmee de kwaliteit van de zorg en het welzijn.

  • Met Tapster kom je in makkelijk in contact met cliënten en contactpersonen.
  • Via Tapster stel je vragen en haal je antwoorden op.
  • Via Tapster maak je eenvoudig nieuwsbrieven. Zowel digitaal als geprint.

Een eigen community.

Tapster is een digitale community waarmee je inspraak en medezeggenschap versterkt.

Eenvoudig en leuk.

Tapster is eenvoudig en vooral leuk. Daarmee is het geschikt voor een hele diverse doelgroep. Of je nu veel of weinig digivaardigheid hebt.

Vraag en antwoord.

Via Tapster stel je eenvoudig vragen over actuele onderwerpen. Cliënten en contactpersonen kunnen hier eenvoudig op reageren. Ook kan je uitgebreide vragenlijsten opstellen.

Logo inspraak & medezeggenschap

Nieuwsbrieven.

Met Tapster verstuur je snel nieuwsbrieven. Daarmee betrek je je achterban nog beter. De nieuwsbrief wordt digitaal verstuurd én geprint voor verspreiding.

Snel aan de slag.

Om te starten met Tapster heb je geen digitale kennis nodig. WIj helpen je om snel (binnen enkele dagen) aan de slag te gaan.

Kennis delen.

Bij Tapster hebben we inmiddels ruime ervaring met digitale inspraak en medezeggenschap. Zo weten we wat wel en niet mag rondom de AVG. Ook kunnen we helpen met een plan van aanpak.

Kosten

Tapster bieden we aan als abonnement. We hanteren een tarief gebaseerd op het aantal actieve gebruikers. Daarnaast rekenen we eenmalige opstartkosten

Abonnement (maandelijks)

€ 139,95

Bij Tapster hanteren we een bedrag per maand inclusief alle functionaliteiten!

Digitale community
Nieuwsbrieven (e-mail & print)
Vragen stellen
Uitgebreide enquetes
Inclusief 250 gebruikers
Onbeperkt foto’s en video’s plaatsen
Opstartkosten (eenmalig)

€ 1.495,00

Wij leveren Tapster gebruiksklaar voor je op. Je kan direct aan de slag!

Op basis van ons thema Inspraak & Medezeggenschap
Geen technische kennis nodig, wij richten alles in
Kick-off sessie zodat we weten hoe je Tapster in wilt gaan zetten
Samen de eerste gebruikers uitnodigen.
Aanvullende ondersteuning

Aanvraag

Wij ondersteunen je ook bij de verdere uitrol van Tapster voor jouw organisatie of cliëntenraad. Dat doen we op basis van een draaiboek. Wij houden daarbij rekening met jullie situatie en wensen.

Samen aan de slag met digitale inspraak & medezeggenschap
Een uitgebreid stappenplan voor jouw raad of organisatie
Community management
Applicatiebeheer

Veelgestelde vragen

De volgende vragen horen we vaak als het gaat over contact met je achterban.

Is digitaal contact wel iets voor onze cliëntenraad?
Hoe komt onze raad aan gegevens van onze cliënten?
Hebben jullie ook een plan van aanpak om ons op weg te helpen?
Een groot deel van onze achterban is niet digitaal!
Avatar van Roy

Ons vaste aanspreekpunt voor alle vragen over onze producten is Roy Milder. Roy is te bereiken per mail of telefonisch 026 47 233 41

Tapster iets voor jullie?

Lijkt het jullie leuk om met Tapster aan de slag te gaan? Dan vertellen we jou en je raad er graag meer over. Dat kan met een digitale demo. Of tijdens een overlegvergadering bij jullie op locatie.

Contact opnemenicon